Veelgestelde vragen: Ruilen

Kan ik mijn cadeau ruilen?

Wil je toch een ander cadeau? Dan is het mogelijk om je cadeau te ruilen.* Volg de stappen op deze pagina om het cadeau terug te sturen. Dat kan tot uiterlijk 14 dagen nadat je het cadeau hebt ontvangen. De helpdesk beoordeelt de retouraanvraag. Hierna ontvang je van ons per e-mail het retouradres met antwoordnummer. Heb je een kapot. imcompleet, of verkeerd cadeau ontvangen? Kijk dan onder 'Service & garantie'

De verzendkosten worden vergoed als je een verkeerd, beschadigd of incompleet cadeau hebt ontvangen. Wil je zelf het cadeau ruilen, zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
 
*Let op: dit geldt niet voor cadeaukaarten, uitjes en belevenissen, boeken, tijdschriftabonnementen, drank- en foodpakketten.

Is je probleem met deze antwoorden nog niet opgelost?
 

Stel hier je vraag aan de helpdesk of bel (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd je inloggegevens bij de hand. Je kan de helpdesk bellen op:

maandag t/m vrijdag:   09.00 tot 21.00 uur
zaterdag:                      09.00 tot 17.00 uur
zondag:                        11.00 tot 16.00 uur

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.