Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen: Service & garantie

Ik heb een verkeerd cadeau ontvangen. Wat nu?

1. Ga naar de Helpdesk pagina; 
2. Klik op 'Retouren';  
3. Selecteer 'Ik heb een verkeerd artikel ontvangen'; 
4. Vul het formulier in en klik op verzenden. 

Een van onze medewerkers gaat voor je aan de slag. Je krijgt een e-mail. Hierin leggen we uit of en hoe je het artikel gratis naar ons terug kan sturen. Ook vind je hierin de stappen om het juiste cadeau alsnog te ontvangen of bestellen wij het geschenk opnieuw voor je. 

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau beschadigd heb ontvangen?

1. Ga naar de Helpdesk pagina; 
2. Klik op 'Retouren'
3. Selecteer 'Het artikel is beschadigd ontvangen'; 
4. Vul het formulier in en klik op 'verzenden'. 

Een van onze medewerkers gaat voor je aan de slag. Je krijgt een e-mail. Hierin leggen we uit of en hoe je het artikel gratis naar ons terug kan sturen. Ook vind je hierin de stappen om het cadeau opnieuw te ontvangen.

Wat moet ik doen als mijn cadeau niet werkt?

Is het door jou ontvangen cadeau stuk gegaan binnen de garantieperiode? 
1. Ga naar onze Helpdesk pagina; 
2. Klik op 'Retouren'
3. Selecteer 'Het artikel of apparaat werkt niet'; 
4. Vul het formulier in en klik op 'verzenden'.

Een van onze medewerkers gaat voor je aan de slag. Als jouw cadeau inderdaad kapot blijkt te zijn, krijg je van ons een e-mail. Daarin leggen we uit hoe je het cadeau gratis terug kan sturen. Ook vind je hierin de stappen om een nieuw cadeau te ontvangen. 

Mijn cadeau is niet compleet. Wat moet ik doen?

1. Ga naar onze Helpdesk pagina; 
2. Klik op 'Retouren';  
3. Selecteer 'Het artikel is incompleet ontvangen'; 
4. Vul het formulier in en klik op 'verzenden'. 

Een van onze medewerkers gaat voor je aan de slag. We doen ons best om het ontbrekende onderdeel zo snel mogelijk op te sturen.

Wat is mijn garantiebewijs?

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestiging. Dit is jouw garantiebewijs. Als er een probleem is met je cadeau, heb je die nodig. Bewaar je orderbevestiging dus goed. 

Ook je OrderID is belangrijk. Dit nummer staat op de pakbon. Het nummer staat ook in de orderbevestiging die je na je bestelling per e-mail hebt gekregen.

Ik heb een vraag gesteld aan de helpdesk via het online formulier. Wanneer krijg ik antwoord?

Op de meeste vragen geven onze medewerkers binnen 2 werkdagen reactie. 

Soms hebben we niet meteen een antwoord op je vraag. Dan moeten we navraag doen, bij bijvoorbeeld de leverancier van je cadeau of jouw werkgever. In dat geval houden we je hiervan op de hoogte. 

Waarom is het OrderID zo belangrijk?

Het OrderID is een uniek nummer. Met dit nummer vinden we snel al je gegevens bij elkaar. Zo kunnen we jou snel helpen als je een vraag hebt.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Bij de bestelling van jouw cadeau vragen wij je naam en adres. Zo kunnen we het cadeau bij jou bezorgen. Je e- mailadres en telefoonnummer zijn nodig om de bestelling van het cadeau te bevestigen en als er onduidelijkheden of vragen zijn kunnen we je bereiken. 

Cadeau Carrousel is geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens onder nummer m1373140. Deze registratie betekent dat Cadeau Carrousel je gegevens alleen mag gebruiken voor de verwerking van je bestelling. Ook delen we je gegevens niet met anderen en zijn wij ISO 27001 gecertificeerd. ISO 27001 is een wereldwijd erkende norm op het gebied van informatiebeveiliging.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.