Veelgestelde vragen: Assortiment

Hoe kan ik meer informatie over een geselecteerd cadeau krijgen?

Wanneer je op de website een geschenk selecteert tref je direct alle beschikbare informatie aan. Links van deze informatie staat altijd het artikel afgebeeld. Deze afbeelding kan je vergroten. Afhankelijk van het geselecteerde geschenk kan je indien er een hyperlink van een website vermeld is doorlinken voor meer informatie van het betreffende geschenk of de leverancier.

Hoe lang zijn de cadeaukaarten geldig?

De geldigheid van cadeaukaarten is per kaart verschillend. De geldigheid van iedere kaart staat vermeld bij de betreffende kaart op de website.

Wat is de waarde van een cadeaukaart?

De waarde van de cadeaukaart staat vermeld bij de artikelinformatie.

Hoe kan ik het saldo van een cadeaukaart controleren?

Het controleren van het saldo van een cadeaukaart is per kaart verschillend. Voor de wijze van saldocontrole verwijzen we je naar de website van de betreffende cadeaukaart.

Hebben bovenstaande antwoorden jouw probleem verholpen?

Staat het antwoord op je vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer (0900) 8 528 528 (€0,20 per gesprek). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur, op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur. Houd je inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.