Veelgestelde vragen: Goede doelen

Waar kan ik informatie vinden over goede doelen?

Veel informatie over de goede doelen uit het assortiment van Cadeau Carrousel staat op de website. Indien je bij een goed doel klikt op ‘Meer info’ opent er een pagina met een grotere afbeelding en een uitgebreide omschrijving van het goede doel. Uiteraard kun je ook kijken op de eigen websites (een hyperlink naar de eigen site van het goede doel staat bij het goede doel) van de goede doelen.

Hoe weet ik dat mijn donatie aan het goede doel ook echt bij het goede doel terecht komt?

Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan je werkgever hoeveel medewerkers gekozen hebben voor de geselecteerde goede doelen. Het opgehaalde bedrag maakt Cadeau Carrousel over aan het betreffende goede doel en je werkgever ontvangt hiervan een bewijs. De daadwerkelijke storting naar het goede doel gebeurt na sluiting van de besteltermijn.

Hebben bovenstaande antwoorden jouw probleem verholpen?

Staat het antwoord op je vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer (0900) 8 528 528 (€0,20 per gesprek). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur, op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur. Houd je inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.