Veelgestelde vragen: Bestellen

Hoe werkt het bestellen van een cadeau?

Je kunt jouw cadeau via internet uitzoeken en bestellen.
 
1. Ga naar de website www.mijncarrousel.nl.
2. Voer in het vak je loginnaam en wachtwoord in. Deze staan op je voucher.
3. Klik op inloggen, je komt nu op de pagina van jouw werkgever.
4. Hier mag je een cadeauthema kiezen. Denk aan "Koken & tafelen", "Huis & tuin" of "Gadgets & accessoires".
5. Na het kiezen van een thema zie je allerlei cadeaus.
6. Klik op het cadeau van jouw keuze.
7. Klik op ‘Bestel dit cadeau’.
8. Vul je gegevens in op het formulier en klik op ‘verder met bestellen’.
9. Controleer of je jouw gegevens en het cadeau van je keuze goed hebt ingevuld.
10. Als laatste klik je op ‘Bestelling afronden’. 

Het cadeau wordt naar het adres dat je hebt ingevoerd gestuurd.

Waarom kan ik niet bestellen?

Heb je problemen met het bestellen van jouw cadeau? Dat kan door een aantal dingen komen.
- Controleer of de voucher nog geldig is. Is de datum op de voucher verlopen? Dan is het helaas niet meer mogelijk
  een cadeau te bestellen.
- Krijg je een foutmelding in je scherm als je je cadeau wil bestellen?
  Bel onze helpdesk via het nummer +31 (0) 900 8 528 528. Zij helpen je verder. 

Wat is de levertijd van cadeaus uit Cadeau Carrousel?

Heb je jouw cadeau besteld? Dan heb je een e-mail ontvangen. Dit is de orderbevestiging. Hierna wordt jouw bestelling verwerkt en verzonden. Standaard duurt dit maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden dan staat dit duidelijk vermeld op de orderbevestiging.

Krijg ik een bevestiging van mijn keuze voor een cadeau?

Heb je een cadeau besteld op de website? Dan krijg je daarna een e-mail. Dit is de orderbevestiging. Bewaar deze e-mail goed. Is er iets mis met je cadeau? Dan heb je deze e-mail nodig.

Waarom heb ik geen e-mail (orderbevestiging) ontvangen na mijn bestelling?

Bij elke bestelling wordt automatisch een e-mail met de orderbevestiging gestuurd. Is dat niet het geval? Dan kan je drie dingen doen:

1. Kijk of je bestelling gelukt is

- Ga naar de website www.mijncarrousel.nl.
- Voer nog een keer je loginnaam en wachtwoord in.
- Klik op inloggen.
- Zie je jouw cadeau? Dan is je bestelling gelukt.
- Zie je geen cadeau? Dan is je bestelling niet gelukt. Kijk bij ‘Hoe bestel ik mijn cadeau?’ om je cadeau alsnog te
  bestellen.

2. Controleer je ingevulde e-mailadres

Het kan zijn dat je jouw e-mailadres niet goed hebt ingevuld tijdens het bestellen. Dit kan je helaas niet meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mailadres is ook niet mogelijk. Neem via dit formulier contact op met de helpdesk, of bel +31 (0) 900 8 528 528 (normaal tarief).

3. Controleer de inbox van je e-mail
 
Misschien is de orderbevestiging in je ongewenste e-mail of spambox terecht gekomen. Kijk daarom in je ongewenste mail / spambox of je een e-mail ziet van ‘Cadeau Carrousel’.

Hoe controleer ik of ik een juiste bestelling heb geplaatst?

1. Bezoek de website www.mijncarrousel.nl.
2. Voer je loginnaam en wachtwoord in.
3. Klik op inloggen.
4. Zie je jouw cadeau? Dan is je bestelling gelukt. 
5. Zie je geen cadeau? Dan is je bestelling niet gelukt. Kijk bij ‘Hoe bestel ik mijn cadeau?’ om je cadeau te bestellen.
 
Let op: dit kan alleen tijdens de geldigheid van je voucher. Deze staat vermeld bij je persoonlijke inloggegevens op de voucher.

Kan ik mijn keuze voor een cadeau wijzigen of ruilen?

Heb je een cadeau uitgekozen en op ‘Bestelling afronden’ geklikt? Dan is het helaas niet meer mogelijk om te wijzigen. Nadat je het cadeau ontvangen hebt mag je het wel ruilen voor een ander cadeau. De verzendkosten zijn dan voor eigen rekening.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.