Veelgestelde vragen: Levering

Wanneer wordt mijn cadeau bezorgd?

Standaard is de levertijd 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden dan staat dit duidelijk vermeld op de orderbevestiging.

Mijn cadeau wordt bezorgd bij een DHL Servicepunt. Hoe kan ik mijn cadeau volgen?

Je ontvangt een e-mail van DHL. In de e-mail staat een ‘Track & Trace-link’. Als je op die link klikt, kan je je cadeau volgen. Je krijgt ook een e-mail als het cadeau klaar ligt op het DHL afhaalpunt. Neem een geldig legitimatiebewijs mee (rijbewijs, ID-kaart, paspoort) als je je cadeau ophaalt.

Hoe lang blijft mijn cadeau bij een DHL Servicepunt liggen?

Je hebt 7 dagen de tijd om het cadeau op te halen bij het DHL Servicepunt. Daarna wordt het teruggestuurd naar Cadeau Carrousel. Als dat gebeurt, neem dan contact op met onze helpdesk.

Mijn cadeau wordt bezorgd op een DHL Servicepunt. Hoe weet ik of mijn cadeau klaarligt?

Je krijgt een e-mail als het cadeau klaarligt op het DHL Servicepunt. Kijk af en toe ook of deze e-mail niet in je ongewenste mail / spambox zit. Neem een geldig legitimatiebewijs mee (rijbewijs, ID-kaart, paspoort) als je je cadeau ophaalt.

Mijn cadeau lag 7 dagen op een DHL Servicepunt. Het cadeau is teruggestuurd naar Cadeau Carrousel. Hoe kan ik nu mijn cadeau ontvangen?

Als dit gebeurt, neem dan contact op met onze helpdesk. De medewerker vraagt om je OrderID. Dit nummer staat in de e-mail (orderbevestiging) die je na je bestelling hebt ontvangen. Bewaar deze e-mail daarom goed. Als het OrderID klopt, sturen we het cadeau nog een keer naar je toe.

Ik heb mijn cadeau niet ontvangen. Wat nu?

Het duurt standaard 5 werkdagen tot je cadeau er is. Is je cadeau na 2 weken niet bezorgd en heb je geen bericht gehad over een latere bezorging? Neem dan contact op met onze helpdesk via dit formulier, of bel naar
 +31 (0) 900 8 528 528 (normaal tarief). Wij nemen alleen meldingen van niet ontvangen geschenken in behandeling die uiterlijk 1 maand na sluiten van de bestelperiode gemeld zijn.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.