Veelgestelde vragen: Inloggen

Waarom kan ik niet inloggen?

1. Controleer of de loginnaam en het wachtwoord juist ingevoerd zijn.

2. Het kan zijn dat jouw loginnaam en wachtwoord niet meer geldig zijn. Controleer op de voucher de geldigheid.

3.  Mogelijk gebruik je een oude versie van het browser. MijnCarrousel.nl ondersteunt de volgende versies:
-              Internet Explorer 8.0 of hoger
-              Firefox 14.0 of hoger
-              Google Chrome 21 of hoger
-              Safari 5.0 of hoger.
-              Microsoft Edge

4. Een firewall accepteert mogelijk geen cookies. Dit kun je als volgt controleren en aanpassen:

Cookie-instellingen bij Internet Explorer:
-           Klik in de browser op het menu-item 'Extra';
-           Klik daar op het menu-onderdeel 'Internet opties';
-           Klik daar op de tab 'Privacy';
-           Kies voor maximaal MEDIUM beveiligingsniveau,
-           Klik op OK.

Cookie-instellingen bij Netscape / Firefox:
- Klik in de browser op het menu-item 'Bewerken':
- Klik daar op het menu-onderdeel 'Voorkeuren';
- Klik daar op het uitklap-item 'Geavanceerd';
- Ga daar naar de sectie over Cookies;
- Selecteer minstens de optie 'Accepteer alle cookies' met de extra optie 'Waarschuw mij', 
- Klik op OK.

Cookie-instellingen bij Google Chrome:
- Klik in de browser op het blad icoon (streepjes).
- Kies voor Opties .
- Scrol naar beneden en klik op Toon geavanceerde instellingen .
- Klik onder de kop Privacy op inhoudsinstellingen onder Cookies.
- Kies voor ‘toestaan’.

Cookie-instellingen bij Safari:
- Kies de optie 'Safari' in het menu.
- Kies de optie 'Voorkeuren'.
- Kies het tabblad 'Beveiliging'.
- Onder 'Accepteer Cookies' kan je de Cookies aanzetten.

Cookie-instellingen bij Microsoft Edge:
- Klik op de drie puntjes in de rechter bovenbalk
- Kies voor instellingen/settings
- Scroll naar beneden en klik op 'Geavanceerde instellingen bekijken'
- Scroll naar beneden en selecteer onder Cookies: 'Cookies niet blokkeren'

Wat moet ik doen als ik mijn loginnaam en wachtwoord kwijt ben?

Neem contact op met onze helpdesk. De helpdesk zal vragen naar je naam, adresgegevens en de naam van je werkgever. Wij verifiëren je gegevens bij jouw werkgever. Zodra dit bij jouw werkgever is geverifieerd en geaccordeerd, ontvang je van ons een nieuwe inlogcode en wachtwoord.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.

Vul het formulier in of neem telefonisch contact op met onze helpdesk. De helpdesk is open op:
maandag t/m vrijdag:    09.00 tot 21.00 uur
zaterdag:                      09.00 tot 17.00 uur
zondag:                        11.00 tot 16.00 uur

De telefonische helpdesk is bereikbaar op (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd jouw inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.