Veelgestelde vragen: Inloggen

Waarom kan ik niet inloggen?


1. Controleer of het e-mailadres / de loginnaam en het wachtwoord juist zijn ingevoerd.

2. Het kan zijn dat de gegevens die je gebruikt om in te loggen niet meer geldig zijn. Controleer de geldigheidsdatum op de voucher.     

3. Het kan zijn dat je gebruik maakt van een verouderde internetbrowser. Je browser is het programma waarmee je op het internet surft. Bijvoorbeeld: Internet Explorer, Firefox of Chrome. Met een verouderde browser kan je de website MijnCarrousel.nl helaas niet meer (goed) gebruiken. We raden je aan om over te schakelen naar een nieuwere versie. 
 
Klik hieronder op jouw favoriete browser om de nieuwste versie te downloaden. De meestgebruikte zijn:

- Chrome
Safari
Edge
Firefox

4. Mogelijk blokkeert de virusscanner van jouw computer de cookies op onze website. Bij het onderdeel ‘Cookies’ op onze website, gedeelte op onze website leggen we meer uit over hoe wij cookies gebruiken. Je kan de cookie-instellingen op de volgende manier aanpassen:

Cookie-instellingen bij Internet Explorer:
- Open je browser en klik rechtsboven op het tandwiel;
- Klik in het menu dat verschijnt op 'Internet opties';
- Klik vervolgens op 'Privacy';
- Klik onder ‘Instellingen’ op ‘Geavanceerd’;
- Er verschijnt een pop-up. Kies onder ‘Cookies van derden’ voor ‘Accepteren’.
- Klik hierna op ‘OK’.

Cookie-instellingen bij Netscape / Firefox:

- Open je browser en klik rechtsboven op de drie streepjes;
- Klik in het menu dat verschijnt op ‘Opties’;
- Klik vervolgens op ‘Privacy en Veiligheid’;
- Ga daar naar de sectie over ‘Cookies en data’;
- Selecteer de aanbevolen optie 'Accepteer cookies en data van websites (aanbevolen)’. 

Cookie-instellingen bij Google Chrome:

- Open je browser en klik rechts bovenaan het scherm op de puntjes;
- Kies voor ‘Instellingen’;
- Klik op ‘Privacy en beveiliging’;
- Klik onder het woord ‘Privacy’ op ‘Inhoudsinstellingen’ onder ‘Cookies’;
- Kies voor ‘Cookies en andere sitegegevens’’.
 
Cookie-instellingen bij Safari:

- Open je browser en klik bovenaan het scherm op 'Safari' in het menu;
- Klik op 'Voorkeuren';
- Klik op de tab ‘Privacy’;
- Zorg dat ‘Blokkeer alle cookies' is uitgevinkt.

Cookie-instellingen bij Microsoft Edge:

- Open je browser en klik in de balk rechts bovenaan je scherm op de drie puntjes;
- Klik op ‘instellingen/settings’;
- Scroll naar beneden en klik op 'Geavanceerde instellingen weergeven';
- Scroll naar beneden en selecteer onder Cookies: 'Geen cookies blokkeren'.

Wat moet ik doen als ik mijn loginnaam en wachtwoord kwijt ben?

Neem contact op met onze helpdesk via dit formulier of bel (0900) 8 528 528 (normaal tarief). De medewerker van de helpdesk zal vragen naar je naam, adresgegevens en de naam van je werkgever. Deze gegevens worden gecontroleerd bij jouw werkgever. Zodra je werkgever heeft bevestigd, ontvang je van ons een nieuwe loginnaam en wachtwoord.

Is je probleem met deze antwoorden nog niet opgelost? 

Stel je vraag aan de helpdesk via dit formulier of bel (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd je inloggegevens bij de hand. Je kan de helpdesk bellen op:

maandag t/m vrijdag:    09.00 tot 21.00 uur
zaterdag:                      09.00 tot 17.00 uur
zondag:                        11.00 tot 16.00 uur

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.