Veelgestelde vragen: Bestellen

Hoe werkt het bestellen?

Het online bestellen van je cadeau is zeer eenvoudig. In een paar stappen heb je jouw cadeau uitgezocht en besteld. Voer op de site www.mijncarrousel.nl jouw loginnaam en wachtwoord in. Je komt op de welkomstpagina van je werkgever. Selecteer een cadeauthema en maak een keuze uit het uitgebreide assortiment geschenken. Klik op het geschenk van jouw keuze voor meer informatie en ‘bestel dit cadeau’. Voer vervolgens de benodigde (adres)gegevens in op het formulier en klik op ‘verder met bestellen’. Controleer je gegevens en de cadeaukeuze. Als je op ‘bestelling afronden’ klikt, is jouw keuze definitief.

Waarom kan ik niet bestellen?

  • Heb je de geldigheid van je gegevens gecontroleerd op de voucherbrief? Het is niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen indien de geldigheid is verlopen.
  • Heb je het al eens op een later tijdstip geprobeerd?
    Het kan zijn dat het nu erg druk is op de site en daardoor niet alle bestellingen lukken. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.
  • Krijg je tijdens het besteldproces een andere foutmelding dan dat de geldigheid is verlopen? Neem contact op met onze helpdesk.

Wat is de levertijd van cadeaus uit Cadeau Carrousel?

De levertijd van jouw cadeau staat op de orderbevestiging. Deze is via e-mail aan jou verstuurd. Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen 5 werkdagen geleverd kunnen worden, dan staat dit duidelijk vermeld op de orderbevestiging.

Krijg ik een orderbevestiging van mijn gemaakte keuze?

Je ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail. Bewaar deze orderbevestiging goed. Deze heb je nodig bij garantie en service vragen.
 

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

  • Is je bestelling correct geplaatst?
    Bij een correcte bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Je kunt dit controleren door nogmaals in te loggen. Als je dan jouw cadeau keuze ziet verschijnen is je bestelling gelukt.
  • Is je ingevulde e-mail adres juist?
    De bevestiging wordt automatisch naar het door jou opgegeven e-mail adres verzonden. Na bestelling kan je helaas niets meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mail adres is ook niet mogelijk.
  • Het is ook mogelijk dat de bevestigingsmail in je spam inbox (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Controleer daarom je spam inbox op een bevestigingsmail van Cadeau Carrousel.

Hoe controleer ik of ik een juiste bestelling heb geplaatst?

Log nogmaals in met je loginnaam en wachtwoord. In het scherm verschijnt ‘de bevestiging van je bestelling’. Als dit niet het geval is, is je order niet definitief. Maak nogmaals je keuze, voer de benodigde (adres)gegevens in op het formulier en klik op ‘verder met bestellen’. Controleer je gegevens en de cadeaukeuze. Als je op ‘bestelling afronden’ klikt, is jouw keuze definitief.
 
Let op: dit kan alleen tijdens de openingsperiode van de website. De openingsperiode van de website staat vermeld bij je persoonlijke inloggegevens op de voucher.

Kan ik mijn keuze voor een cadeau wijzigen of ruilen?

Het is niet mogelijk een geschenkkeuze te wijzigen of te ruilen. Na een definitieve bestelling, worden je persoonlijke inloggegevens onbruikbaar. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging van je definitieve keuze.
 

Staat je antwoord er niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.

Vul het formulier in of neem telefonisch contact op met onze helpdesk. De helpdesk is open op:
maandag t/m vrijdag:   08.00 tot 22.00 uur
zaterdag:                    08.00 tot 18.00 uur
zondag:                      12.00 tot 17.00 uur

De telefonische helpdesk is bereikbaar op (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd jouw inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.