Veelgestelde vragen: Bestellen

Hoe werkt het bestellen?

Het online bestellen van je cadeau is zeer eenvoudig. In slechts enkele stappen heb je een cadeau uitgezocht en besteld. Voer op de site www.mijncarrousel.nl jouw loginnaam en wachtwoord in. Na deze ‘login’ kom je op de welkomstpagina van je werkgever. Nadat je een cadeauthema hebt geselecteerd kan je een keuze maken uit een uitgebreid assortiment geschenken. Klik op het geschenk van jouw keuze voor meer informatie en ‘bestel dit cadeau’. Je voert vervolgens de benodigde (adres)gegevens in op het formulier en klikt op ‘verder met bestellen’. Controleer goed je gegevens en of de keuze van je cadeau correct is. Je keuze is definitief als je op ‘bestelling afronden’ hebt geklikt.

Waarom kan ik niet bestellen?

Heb je de geldigheid van je gegevens gecontroleerd op de voucherbrief?
Het is niet meer mogelijk een bestelling te plaatsen indien de geldigheid is verlopen.

Heb je het al eens op een later tijdstip geprobeerd?
Het kan zijn dat het nu erg druk is op de site en daardoor niet alle bestellingen lukken. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

Krijg je een foutmelding tijdens het bestelproces dat anders is dan de melding dat de geldigheid is verlopen?
Neem contact op met onze helpdesk.

Wat is de levertijd van cadeaus uit Cadeau Carrousel?

Op de orderbevestiging, die via e-mail aan je is verstuurd, staat de levertijd van het door jou gekozen cadeau vermeld. Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen de afgesproken 5 werkdagen geleverd kunnen worden dan staat dit duidelijk vermeld op de orderbevestiging.

Krijg ik een orderbevestiging van mijn gemaakte keuze?

Bij een correcte bestelling ontvang je altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. Bewaar deze orderbevestiging goed. Deze heb je nodig bij garantie en service vragen.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Is je bestelling correct geplaatst?
Bij een correcte bestelling ontvang je altijd automatisch een orderbevestiging per e-mail. Je kunt dit controleren door nogmaals in te loggen. Als je dan jouw gemaakte cadeau keuze ziet verschijnen is je bestelling gelukt.

Is je ingevulde e-mail adres juist?
De bevestiging wordt automatisch naar het door jou opgegeven e-mail adres verzonden. Na bestelling kan je helaas niets meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mail adres is ook niet mogelijk.

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam inbox terecht is gekomen (ongewenste mail inbox). Controleer je spam inbox op een bevestigingsmail van Cadeau Carrousel.

Hoe controleer ik of ik een juiste bestelling heb geplaatst?

Je logt nogmaals in met je loginnaam en wachtwoord (alleen tijdens de openingsperiode van de website mogelijk). De openingsperiode van de website staat vermeld bij je persoonlijke inloggegevens op de voucherkaart. Vervolgens zal op het scherm de ‘bevestiging van je bestelling’ zichtbaar worden. Indien dit niet het geval is, betekent dit dat je order dus niet definitief geplaatst is. Je dient je keuze alsnog definitief te maken door een geschenk te kiezen en daarna op bestelling afronden te klikken.

Kan ik mijn keuze voor een cadeau wijzigen of ruilen?

Het is niet mogelijk een geschenkkeuze te wijzigen of naderhand te ruilen. Nadat je een definitieve keuze van je bestelling hebt gemaakt worden je loginnaam en wachtwoord onbruikbaar. Je ontvangt altijd per e-mail een orderbevestiging van je definitieve keuze.

Hebben bovenstaande antwoorden jouw probleem verholpen?

Staat het antwoord op je vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer (0900) 8 528 528 (€0,20 per gesprek). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur, op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur. Houd je inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.