Veelgestelde vragen: Levering

Wat is de levertijd van de geschenken?

De levertijd staat in de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen.
 

Hoe kan ik de levering naar een DHL servicepunt volgen?

Als je ervoor hebt gekozen het cadeau af te halen bij een DHL Servicepunt ontvang je hiervoor een Track & Trace link van DHL waarmee je je pakket kunt volgen. Je kunt het pakket de volgende dag ophalen bij één van de 2.700 afhaallocaties op een tijdstip die jou het beste uitkomt. Zorg ervoor dat je je kunt legitimeren als je het pakket afhaalt.
 

Hoe lang blijft mijn cadeau bij een DHL Servicepunt liggen?

Het cadeau blijft 7 dagen liggen op het DHL Servicepunt. Na deze 7 dagen wordt het teruggestuurd naar Cadeau Carrousel.
 

Ik haal mijn cadeau af op een DHL Servicepunt, hoe weet ik of mijn cadeau is bezorgd?

Je ontvangt een e-mail zodra jouw cadeau is afgeleverd op het DHL Servicepunt. Check af en toe ook of deze e-mail niet per ongeluk in je spambox is terechtgekomen.
 

Hoe kan ik alsnog mijn cadeau ontvangen wanneer het na 7 kalenderdagen vanuit een DHL Servicepunt wordt teruggestuurd naar Cadeau Carrousel?

Onze helpdesk neemt contact met je op en zal ter verificatie jouw gegevens met je doornemen. Hiervoor hebben wij je orderbevestiging met je ordernummer nodig, bewaar deze gegevens daarom goed. Na verificatie sturen we het cadeau nogmaals toe.

Ik heb mijn cadeau nog steeds niet ontvangen?

Indien je je cadeau na 5 werkdagen nog niet hebt ontvangen en geen bericht hebt gehad over een eventuele latere levering, neem dan contact op met onze helpdesk via ons contactformulier. Wij nemen alleen meldingen van niet ontvangen geschenken in behandeling die uiterlijk 1 maand na sluiten van de bestelperiode gemeld zijn.

Staat je antwoord er niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.

Vul het formulier in of neem telefonisch contact op met onze helpdesk. De helpdesk is open op:
maandag t/m vrijdag:   09.00 tot 21.00 uur
zaterdag:                      09.00 tot 17.00 uur
zondag:                        11.00 tot 16.00 uur

De telefonische helpdesk is bereikbaar op (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd jouw inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.