Veelgestelde vragen: Levering

Wanneer wordt mijn cadeau bezorgd?

Standaard is de levertijd vijf werkdagen. In verband met drukte bij onze vervoerders kan de levertijd van je cadeau langer zijn. Dit geldt niet voor donaties, digitale cadeaukaarten en uitjes.

Mijn cadeau wordt bezorgd bij een DHL Servicepunt. Hoe kan ik mijn cadeau volgen?

Je ontvangt een e-mail van DHL. In de e-mail staat een ‘Track & Trace-link’. Als je op die link klikt, kan je je cadeau volgen. Je krijgt ook een e-mail als het cadeau klaarligt op het DHL afhaalpunt. Neem een geldig legitimatiebewijs mee (rijbewijs, ID-kaart, paspoort) als je je cadeau ophaalt.

Let op: sinds 21 december 2020 is het tijdelijk niet meer mogelijk om een servicepunt te kiezen als afleveradres voor jouw gekozen cadeau. Doordat dagelijks veel ondernemers in Nederland hun winkels en servicepunten sluiten als gevolg van de COVID-19 maatregelen, is het onduidelijk welke servicepunt(en) geopend blijven voor de afhaal van pakketjes. Om te voorkomen dat jouw cadeau naar een gesloten servicepunt wordt gestuurd, is het kiezen van een servicepunt als afleveradres daarom tijdelijk uitgeschakeld.  

Heb jij voor 21 december 2020 een cadeau besteld, een servicepunt gekozen als afleveradres en is dit servicepunt gesloten? Neem dan contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat je alsnog je geschenk ontvangt.

 

Hoe lang blijft mijn cadeau bij een DHL Servicepunt liggen?

Je hebt 7 dagen de tijd om het cadeau op te halen bij het DHL Servicepunt. Daarna wordt het teruggestuurd naar Cadeau Carrousel. Als dat gebeurt, neemt een van onze medewerkers contact met je op.

Mijn cadeau wordt bezorgd op een DHL Servicepunt. Hoe weet ik of mijn cadeau klaarligt?

Je krijgt een e-mail als het cadeau klaarligt op het DHL Servicepunt. Kijk af en toe ook of deze e-mail niet in je ongewenste mail / spambox zit. Neem een geldig legitimatiebewijs mee (rijbewijs, ID-kaart, paspoort) als je je cadeau ophaalt.

Mijn cadeau lag 7 dagen op een DHL Servicepunt. Het cadeau is teruggestuurd naar Cadeau Carrousel. Hoe kan ik nu mijn cadeau ontvangen?

Een van onze medewerkers neemt contact met je op. De medewerker vraagt om je OrderID. Dit nummer staat in de e-mail (orderbevestiging) die je na je bestelling hebt ontvangen. Bewaar deze e-mail daarom goed. Als het OrderID klopt, sturen we het cadeau nog een keer naar je toe.

Ik heb mijn cadeau niet ontvangen. Wat nu?

Het duurt standaard 5 werkdagen tot je cadeau er is. Vanwege drukte bij onze vervoerders, kan de standaard levertijd langer zijn. 

Is je cadeau na 2 weken niet bezorgd en heb je geen bericht gehad over een latere bezorging? Neem dan contact op met onze helpdesk dit formulier, of bel naar (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Wij nemen alleen meldingen van niet ontvangen geschenken in behandeling die uiterlijk 1 maand na sluiten van de bestelperiode gemeld zijn.

Is je probleem met deze antwoorden nog niet opgelost?

Stel hier je vraag aan de helpdesk. Vul het formulier in of bel (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd je inloggegevens bij de hand. Je kan de helpdesk bellen op:

maandag t/m vrijdag:   09.00 tot 21.00 uur
zaterdag:                      09.00 tot 17.00 uur
zondag:                        11.00 tot 16.00 uur

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.