Veelgestelde vragen: Levering

Wat is de levertijd van de geschenken?

De levertijd staat in de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen.
 

Hoe kan ik de levering naar een PostNL Servicepunt volgen?

Als je ervoor hebt gekozen het cadeau af te halen bij een PostNL Servicepunt ontvang je hiervoor een Track & Trace link van PostNL waarmee je je pakket kunt volgen. Je kunt het pakket de volgende dag ophalen bij één van de 2.000 afhaallocaties op een tijdstip die jou het beste uitkomt. Zorg ervoor dat je je kunt legitimeren als je het pakket afhaalt.
 

Hoe lang blijft mijn cadeau bij een PostNL Servicepunt liggen?

Het cadeau blijft veertien dagen liggen op het PostNL Servicepunt. Na deze veertien dagen wordt het teruggestuurd naar Cadeau Carrousel.
 

Hoe kan ik alsnog mijn cadeau ontvangen wanneer het na veertien kalenderdagen vanuit een PostNL Servicepunt wordt teruggestuurd naar Cadeau Carrousel?

Onze helpdesk neemt contact met je op en zal ter verificatie jouw gegevens met je doornemen. Zij vragen in elk geval je loginnaam en wachtwoord. Bewaar deze gegevens daarom goed.

Ik heb mijn cadeau nog steeds niet ontvangen?

Indien je je cadeau na 5 werkdagen nog niet hebt ontvangen en geen bericht hebt gehad over een eventuele latere levering, neem dan contact op met onze helpdesk via ons contactformulier. Wij nemen alleen meldingen van niet ontvangen geschenken in behandeling die uiterlijk 1 maand na sluiten van de bestelperiode gemeld zijn.

Staat je antwoord er niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.

Vul het formulier in of neem telefonisch contact op met onze helpdesk. De helpdesk is open op:
maandag t/m vrijdag:   09.00 tot 21.00 uur
zaterdag:                      09.00 tot 17.00 uur
zondag:                        11.00 tot 16.00 uur

De telefonische helpdesk is bereikbaar op (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd jouw inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.