Veelgestelde vragen: Service & Garantie

Wat moet ik doen als ik een verkeerd cadeau heb ontvangen?

Heb je een ander artikel ontvangen dan je volgens jouw orderbevestiging hebt besteld? Ga naar www.mijncarrousel.nl en klik op ‘Retouren’. Selecteer als reden van retour ‘Ik heb een verkeerd artikel ontvangen’, vul het formulier in en klik op verzenden. Wij zullen je klacht beoordelen en, indien van toepassing, ontvang je van onze helpdesk een e-mail met de procedure. Hierin wordt uitgelegd hoe je het artikel kosteloos kunt retourneren en hoe je in het bezit komt van het door jouw gekozen geschenk.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau beschadigd heb ontvangen?

Vertoont het geschenk sporen van gebruik of beschadiging? Ga naar www.mijncarrousel.nl en klik op ‘Retouren’. Selecteer als reden van retour ‘Het artikel is beschadigd ontvangen’, vul het formulier in en klik op verzenden. Wij zullen je klacht beoordelen en, indien van toepassing, ontvang je van onze helpdesk een e-mail met de procedure. Hierin wordt uitgelegd hoe je het artikel kosteloos kunt retourneren en hoe je in het bezit komt van een nieuw artikel.

Wat moet ik doen als mijn cadeau niet werkt?

Is het door jou ontvangen geschenk defect binnen de aangegeven garantieperiode? Ga naar www.mijncarrousel.nl en klik op ‘Retouren’. Selecteer als reden van retour ‘Het artikel of apparaat werkt niet’, vul het formulier in en klik op verzenden. Wij zullen je klacht beoordelen en, indien van toepassing, ontvang je van onze helpdesk een e-mail met de procedure. Hierin wordt uitgelegd hoe je het artikel kosteloos kunt retourneren en hoe je in het bezit komt van een nieuw artikel.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau incompleet heb ontvangen?

Is je geschenk incompleet bezorgd? Ga naar www.mijncarrousel.nl en klik op ‘Retouren’. Selecteer als reden van retour ‘Het artikel is incompleet ontvangen’, vul het formulier in en klik op verzenden. Wij zullen ons uiterste best doen om het ontbrekende onderdeel zo spoedig mogelijk na te leveren.

Wat is mijn garantiebewijs?

Bij de levering van je geschenk ontvang je een pakbon. Deze pakbon is tevens jouw garantiebewijs. Wij kunnen hierom vragen wanneer je een beroep doet op onze Service & Garantie. Houd in dat geval het OrderID bij de hand. Het OrderID kan je terug vinden op de pakbon en op de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen.

Hoe snel krijg ik een reactie van de helpdesk?

Volledig ingevulde formulieren worden binnen 2 werkdagen behandeld. Je ontvangt dus binnen 2 werkdagen van ons een reactie. Het kan zijn dat we niet direct een antwoord op je vraag hebben, omdat we soms afhankelijk zijn van derden (bijvoorbeeld een leverancier of jouw werkgever). In dat geval houden we je op de hoogte over de voortgang.

Waarom is het OrderID zo belangrijk?

Het OrderID is een uniek nummer. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn kunnen we aan de hand van het OrderID van jouw gekozen artikel snel de benodigde gegevens achterhalen en je dus sneller voorzien van een antwoord.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van jouw geschenk, vragen wij je naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Jouw e-mailadres en telefoonnummer zijn nodig om de order te bevestigen en/of om contact op te nemen bij onduidelijkheden en vragen.
 
Cadeau Carrousel is geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens onder nummer m1373140. Met deze registratie verklaart Cadeau Carrousel jouw gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van je bestelling. Deze persoonsgegevens zullen dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van jouw geschenk aan derden worden verstrekt.

Staat je antwoord er niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.

Vul het formulier in of neem telefonisch contact op met onze helpdesk. De helpdesk is open op:
maandag t/m vrijdag:   08.00 tot 22.00 uur
zaterdag:                    08.00 tot 18.00 uur
zondag:                      12.00 tot 17.00 uur

De telefonische helpdesk is bereikbaar op (0900) 8 528 528 (normaal tarief). Houd jouw inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.