Veelgestelde vragen: Service & Garantie

Wat moet ik doen als ik een verkeerd cadeau heb ontvangen?

Heb je een ander artikel ontvangen dan je volgens jouw orderbevestiging hebt besteld? Neem dan direct contact met ons op: ga naar www.mijncarrousel.nl en klik op ‘Retour’. Hier kan je jouw verkeerd ontvangen geschenk melden via het aanmeldformulier. Nadat je dit formulier hebt verzonden zullen we jouw klacht beoordelen en ontvang je indien van toepassing van onze helpdesk een e-mail met de procedure hoe je het artikel kosteloos kunt retourneren en hoe je in het bezit komt van het juiste artikel.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau beschadigd heb ontvangen?

Vertoont het geschenk sporen van gebruik of beschadiging? Neem dan direct contact met ons op: ga naar www.mijncarrousel.nl en klik op ‘Retour’. Hier kan je jouw beschadigd ontvangen geschenk melden via het aanmeldformulier. Nadat je dit formulier hebt verzonden zullen we jouw klacht beoordelen en ontvang je indien van toepassing van onze helpdesk een e-mail met de procedure hoe je het artikel kosteloos kunt retourneren en hoe je in het bezit komt van een nieuw artikel.

Wat moet ik doen als mijn geschenk niet werkt?

Is het door jou ontvangen geschenk defect binnen de aangegeven garantieperiode? Neem dan direct contact met ons op: ga naar www.mijncarrousel.nl en klik op ‘Retour’. Hier kan je jouw beschadigd ontvangen geschenk melden via het aanmeldformulier. Nadat je dit formulier hebt verzonden zullen we jouw klacht beoordelen en ontvang je indien van toepassing van onze helpdesk een e-mail met de procedure hoe je het artikel kosteloos kunt retourneren en hoe je in het bezit komt van een nieuw artikel.

Wat moet ik doen als ik mijn geschenk incompleet heb ontvangen?

Is je geschenk incompleet bezorgd? Neem dan direct contact met ons op. Wij zullen onze uiterste best doen om het ontbrekende onderdeel zo spoedig mogelijk na te leveren.

Wat is mijn garantiebewijs?

Bij de levering van je geschenk ontvang je een pakbon. De pakbon is tevens jouw garantiebewijs. Wij kunnen je vragen dit aan ons te overleggen wanneer je een beroep doet op onze Service & Garantie. Houd in dat geval het order id bij de hand. Het order id kan je terug vinden op de pakbon en op de orderbevestigings e-mail.

Hoe snel krijg ik een reactie van de helpdesk?

Wij hebben afgesproken dat alle volledig ingevulde formulieren die bij de helpdesk binnen komen binnen 2 werkdagen worden behandeld. Je ontvangt dus altijd binnen 2 werkdagen van ons een reactie. Het kan zijn dat we niet binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag hebben omdat we soms afhankelijk zijn van de reactie van derden (bijvoorbeeld een leverancier of werkgever). In dat geval zullen wij je zeker over de voortgang op de hoogte houden.

Waarom is het OrderID zo belangrijk?

Het OrderID is een uniek nummer. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn kunnen we aan de hand van het OrderID van jouw gekozen artikel snel de benodigde gegevens achterhalen en je dus sneller voorzien van een antwoord.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van jouw geschenk kunnen wij vragen naar je naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Je e-mail adres en telefoonnummer zijn nodig om je order te kunnen bevestigen of om onduidelijkheden bij je na te kunnen vragen. Cadeau Carrousel is geregistreerd bij het College Bescherming Persoonsgegevens onder nummer m1373140. Met deze registratie verklaart Cadeau Carrousel jouw gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van je bestelling. Deze persoonsgegevens zullen dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van jouw geschenk aan derden worden verstrekt.

Hebben bovenstaande antwoorden jouw probleem verholpen?

Staat het antwoord op je vraag hier niet bij, vul dan het formulier in of neem contact op met onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is bereikbaar op telefoonnummer (0900) 8 528 528 (€0,20 per gesprek). De telefonische helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur, op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur. Houd je inloggegevens bij de hand.

Staat je antwoord hier niet bij?

Stel hier je vraag aan de helpdesk.